10 pozitivnih učinkov kolesarjenja

Razmišljate o tem, da bi se posvetili novi vrsti rekreacije? Potem je lahko kolesarjenje odlična rešitev. Pri nas možnosti za kolesarjenje v naravi na primanjkuje, torej se boste naužili svežega zraka in se prijetno sprostili, poleg tega pa ima kolesarjenje kar nekaj pozitivnih učinkov na telo.

1. Kolesarjenje je športna dejavnost, ki je primerna za vse, saj ni tako naporna kot na primer tek. Zmerno kolesarjenje ne terja toliko napora in tudi ne vodi v veliko poškodb.

2. Kljub temu, da pri kolesarjenju sedite, pri njem dejansko sodelujejo vse mišične skupine. Najbolj boste okrepili noge, a tudi na drugih mišicah se bo vadba dobro poznala.

3. Kolesarjenje odlično kombinira tako aerobno vadbo kot vadbo za moč mišic spodnjega dela telesa. Ker hkrati opravite oboje, ni potrebna dodatna vadba z utežmi za zadnjico in noge.

4. Če se s kolesarjenjem ukvarjate redno, boste dobro poskrbeli za sklepe gležnjev, kolen in kolkov. Z aktivnostjo se lahko ukvarjate tudi v primeru, da se vam tek odsvetuje, ker je za vaša kolena prenaporen in vam hitro povzroči bolečine.

Bolečina v kolenih

Pri kolesarjenju kolena trpijo precej manj kot pri teku.

5. Zmerno kolesarjenje vam pomaga, da na uro porabite okoli 300 kalorij, torej si lahko z njim učinkovito pomagate pri nadzoru oziroma zmanjševanju telesne teže.

6. Kolesarjenje vas bo spravilo v dobro voljo. Raziskave so pokazale, da so ravni endorfinov po kolesarjenju veliko višje kot pred njim (kar sicer velja tudi za druge vrste gibanja).

7. Kolesarjenje vam pomaga, da se nadihate desetkrat več zraka, kot bi se ga sicer. In ker je kisik pomemben za prav vsako telesno celico, boste zato bolj zdravi in tudi mlajšega videza.

8. S kolesarjenjem okrepite srčno mišico in znižate možnost za bolezni srca in ožilja, saj hkrati tudi poskrbite za manj maščob v krvi.

9. Trideset minut kolesarjenja na dan lahko tudi za štirideset odstotkov zniža tveganje za nastop diabetesa.

10. Kolesarjenje pomembno vpliva na boljši spanec, izboljšanje prebave ter umske sposobnosti.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja